Sunday 4 November 2007

A Crappy Sunday

It must be a very boring Sunday. The humans were so bored that they started to entertain themselves with crappy stories that both Wynn Wynn and I could not understand at all. Yet they could still ROFL! Sighz... who said Man is the most intelligent animal of all? Perhaps that person was actually in the mood of making silly comments then?!!

Crap No. 1
Question: 小甜甜哪里最甜?

Answer: 脚

Reason: When the theme song was singing "有个女孩甜甜..."

Crap No. 2
Question: 什么动物的胸部最大?

Answer: 斑马

Reason: Z Bra (Zebra)

Crap No. 3
题目 : 原来

小朋友写 : 原来他是我爸爸。

老师评语 : 妈妈关切一下

Crap No. 4
题目 : .. 一边 ........... 一边 ............ ..

小朋友写 : 他一边脱衣服, 一边穿裤子。

老师评语 : 他到底要脱还是要穿啊~~

Crap No.5
题目 : 其中

小朋友写 : 我的其中一只左脚受伤了。

老师评语 : 你是蜈蚣?

Crap No.6
題目 : 你看

小朋友写 : 你看什么看 ! 没看过啊

老师 : …………

Crap No.7
题目 : 好 ... 又好 ...

小朋友写 : 妈妈的腿, 好细又好粗。

老师评语 : 那到底是细还是粗?

Crap No.8
题目 : 陆陆续续

小朋友写 : 下班了,爸爸陆陆续续的回来。

老师评语 : 你到底有几个爸爸呀?

Crap No.9
题目 : 谢谢 .... 因为 ......

小朋友写 : 我要谢谢妈妈 , 因为她每天都帮我写作业。

老师评语 : 原来你的作业是妈妈写的!!!!!!!

Crap No.10
题目 : 难过

小朋友写 : 我家门前有条水沟很难过。

老师评语 : 老师更难过......

Crap No.11
题目 : 欣欣向荣 (比喻生长美好的样子)

小朋友写 : 欣欣向荣荣告白。

老师评语 : 连续剧不要看太多 ~~

Crap No.12
题目 : 瓜分

小朋友 : 大傻瓜分不清是非。

老师 : 小傻瓜也分不清 ......

Crap No.13
题目 : 况且

小朋友 : 一辆火车经过,况且况且况且况且........

老师 : ……………

Crap No.14
题目 : 果然

小朋友说 : 昨天我吃了水果,然后又喝了凉水.....

老师 : 这是词组,不能分开造句。

小朋友又说 : 老师,我还没说完呢,果然晚上我拉肚子了!

老师 : …………

Crap No. 15
照样造句

例题 : 别人都夸我 ( ) ,其实我 ( )

小朋友写 : 别人都夸我 ( 很帅 ) ,其实我 ( 是戴面具的 ) 。

老师评语 : 什么面具这么好用 ???

Humans really can be quite lame at times...

3 comments:

  1. i oso find quite funny :X

    ReplyDelete
  2. Haha... just feeling crappy at that moment. But when we were LOL, F&W really stared at us blankly! Heehee...

    ReplyDelete
  3. Lame......................but but but............so FUNNY!!!!! lolz

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...